promacje Kontakt
Zarejestruj się

 WuCzer

WsSC index zaloguj się

>>>Zwroty I Reklamacje

Copyright © All rights reserved. Made by WUCZER - 2020

ZWROTY I REKLAMACJE


PŁATNOŚCI

POLITYKA COOKIES

REGULAMIN


                                                                                                                                      REKLAMACJE I ZWROTY


Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.).

Jak złożyć reklamację?

          Reklamacje składa się na adres mailowy ; reklamacje@wssc.pl

                                             

                                                                                  

                                                    

Co powinna zawierać reklamacja?

           Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informacje o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju            potwierdzenia zakupu reklamowanego towaru w Sklepie             


          Pobierz wzory reklamacji

        Powyższa treść reklamacj ma formę  zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę.


O czym należy pamiętać?

          Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na           koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana           Klientowi.

          Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w           miejscu, w którym rzecz się znajduje.

Kiedy otrzymam odpowiedź na reklamację?

          Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni.

          Obsługa Sklepu może się z Państwem kontaktować w celu jak najlepszego rozwiązania sprawy reklamacji.

 UWAGA

Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.

newsletter

Formularz reklamacji do pobrania